• Zadanie drugie projektu Technologie z klasą
      • Zadanie drugie projektu Technologie z klasą

      • 31.05.2022 09:56
      • Realizacja zadania „Czy można zaprogramować grę w podchody?” była pełna entuzjazmu, a zarazem wymagała od dzieci skupienia, współpracy i wyobraźni programistycznej. Uczniowie na tym etapie doskonale już sobie poradzili z łamigłówkami.
      • Ukrycie skarbu, ułożenie kodu i zadania specjalnego dla drużyny przeciwnej oraz w określonym czasie dotarcie do owego skarbu było dla uczniów bogatym doświadczeniem. Uczniowie sprawnie doszli do wniosku nt. dlaczego jednej drużynie udało się precyzyjnie dotrzeć do skarbu a drugiej nie zupełnie, stwierdzając ubytki w kodzie. Uzasadniali, że każdy krok, ruch, obrót musi być precyzyjnie zaplanowany i zaprogramowany zarówno w podchodach rzeczywistych jak i na komputerze. Uczniowie uwielbiali listy od Kodeusza oraz wpisywanie kolejnych liter na kartach pokładowych. Dopytywali też o kolejną planetę i pilnowali, aby uzupełnić indeksy.

        Tekst i fot. Aleksandra Szczepańska (n-lka realizująca Projekt Technologie z klasą FUD)

        Galeria zdjęć

      • Wróć do listy artykułów