Zadanie drugie projektu Technologie z klasą
- 31.05.2022 09:56
- Realizacja zadania „Czy można zaprogramować grę w podchody?” była pełna entuzjazmu, a zarazem wymagała od dzieci skupienia, współpracy i wyobraźni programistycznej. Uczniowie na tym etapie doskonale już sobie poradzili z łamigłówkami.
Ukrycie skarbu, ułożenie kodu i zadania specjalnego dla drużyny przeciwnej oraz w określonym czasie dotarcie do owego skarbu było dla uczniów bogatym doświadczeniem. Uczniowie sprawnie doszli do wniosku nt. dlaczego jednej drużynie udało się precyzyjnie dotrzeć do skarbu a drugiej nie zupełnie, stwierdzając ubytki w kodzie. Uzasadniali, że każdy krok, ruch, obrót musi być precyzyjnie zaplanowany i zaprogramowany zarówno w podchodach rzeczywistych jak i na komputerze. Uczniowie uwielbiali listy od Kodeusza oraz wpisywanie kolejnych liter na kartach pokładowych. Dopytywali też o kolejną planetę i pilnowali, aby uzupełnić indeksy.
Tekst i fot. Aleksandra Szczepańska (n-lka realizująca Projekt Technologie z klasą FUD)
Galeria zdjęć
- Wróć do listy artykułów
Ostatnie artykuły